Online Diary Dunie Dolly ♥: Sorry

Sorry


I admit i miss you so much sayang :')


Dear awak , kenapa muncul lagi ? kenapa harus muncul ? Saya tahu awak risaukan saya pasal kawan kawan bagitahu saya xcident :') tapi tak perlu lagi awak . Tolonglah jaga hati girlfrenn awak sekarang . Tolong jangan buat dia macam mana  awak buat saya sakit . Awak tahu tak terlalu sakit untuk tempuh semua yang saya hadapi sekarang :') saya kuat sebab dikekelilingi dengan kawan kawan , parents , especially my mom always besides me . Mak tempat saya mengadu lepas arwah nenek pergi . Mane awak time saya jatuh ? mane awak time saya menangis setiap malam ? mana awak time saya terluka ? mane awak pergi time saya betul betul perlukan awak ?

Awak kite couple 1 years 7 month tau ? masa yang agak lama tapi awak tak pernah kenal saya . yang awak tahu sayang cinta and lepastuu awak pergi :') yee tuh jegg yang awak tahu . tapi pernah awak tahu menghargai sayang saya ? pernah awak tahu tanggungjawab atas saya ? pernah awak terfikir macam mana sakit kalau awak tinggalkan saya ? Pernah tahu semua tuh ?!

Awak cuma tahu tinggikan Ego . awak cuma tahu keraskan kepala . awak cuma tahu balas dendam . awak cuma tahu berfikiran negatif . awak cuma tahu berdiam diri padahal hati awak ? satu jeg yang mampu saya cakap awak tahu MENYAKITI saya :') tapi tuh semua buat saya kuat awak ..

Maaf sebab buang semua pasal kita .. Maaf juga pernah wujudkan orang lain dalam hati saya :') tapi saya tak boleh dengan dia , saya tahu macam mana tersungkurnya bila disakiti . sebab tuh saya tak berani nak teruskan hubungan dengan dia . saya tahu saya akan terus menyakiti die dengan masa lalu saya . Apa guna saya teruskan hubungan dengan die kalau hati saya tak pernah berubah menyayangi awak ..

Yee awak saya sayangkan dia . sebab die selalu ade dengan saya bila saya ade masalah . die selalu ade susah senang saya . die selalu ade saat airmata saya mengalir . die sentiase ade bila saya sakit and die always ade bila saya memerlukan die :') tapi saya tahu bila saya dengan die and semua nih hanya senyuman sementara saya tapi sekurang kurangnya die mampu ukir senyuman saya saat saya terus memikirkan diri awak .

Awak saya rindu semua tentang kita . Saya rindukan awak sangat sangat :'( saya takut nak bersama awak lagi . kalau saya bersama awak lagi mungkin saya akan menyakiti lebih ramai orang yang rapat dengan saya . saya taknak :'( saya taknak terus dibenci dengan orang sekeliling saya .

Kenapa awak tak teruskan buat saya terluka ? kenapa separuh hati saya jegg awak hancurkan ? kenapa tak semua ? kenapa ?! kenapa awak tak campak jegg hati saya dalam tong sampah ? semudah mana awak tinggalkan saya kenapa bukan semudah tuh awak buang saya dalam hati awak ? kenapa tak terus buat saya membenci awak !

Bila saya jauhkan diri dari awak , kenapa awak mula datang balik ? kenapa ? :'( awak tolonglah kalau dalam hati awak masih lagi tersimpan dendam nak balas semua perbuatan saya , saya mohon jangan muncul . mungkin nanti ia lebih menyakiti . yess ! awak dah berjaya . awak memang dah berjaya buat saya jatuh sejatuh jatuhnya .. saat  saya bebas terbang gembira awak patahkan sayap saya :'( tapi dia ade datang ubat luka sayap saya yang patah . tapi semua nih saya tahu sementara . memang luka sayap boleh patah tapi tetap meninggalkan parut yang mendalam :')

Awak , jaga diri awak baik baik . saya mohon jage girlfrenn awak baik baik juga macam mana awak jage saya :') saya harap girlfrenn awak pun dapat jage awak macam mana saya selalu jage awak sayang :) saya always rindu kejutkan awak pagi and ciuman pagi dari saya untuk awak :')


Awak mungkin bukan sekarang tapi nanti :')

Saya sayangkan awak :') Terima kasih ingat saya even kite dah takdee pape *saya hargai


 
Segala yang tercatit di atas hak milik kekal Bella of Eybell (",)v