Online Diary Dunie Dolly ♥: Masa Terluang Dengan Dia

Masa Terluang Dengan Dia



Heyyyy heyoo hooo . Weeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaa today balik Segamat and of course jumpa kesayangan kan ? awww awww ! awak rindunyaaa same si degil sayang kite nih ..

Malam i balik jumpa you kita pergi tengok wayang .. kan ? kan ? cerita ape awak ? Iron Man 3D and Long Weekend :) haaaaaaaaaaa cerita hantu . aku punya seram dia boleh  selamba dok muka toye tengok -_- haishhhh ! then die boleh selalu nak terkejutkan aku .. punya takut aku sampai merajuk die asyik buat camtuu ..

Nak dipanjangkan cerita sebelum wayang aku pergi pusing pusing satu mall sementara nak tunggu movie start .. memacam lak perangai aku malam nih .. seluar longgar pulak .. hahaha then cakap dengan die nak tali pinggang .. so die belikan .. baik kan sayang kite taknak tengok buah hati die asyik pegang seluar yang besar tuh .. then Fuhhhhhhhhhh ! Legaaaaaa ! Selesa sikit .. takde lah aku jalan pegang seluar tak sudah ..

So sambung perjalanan pergi cari meme die .. Haaaaaaaaaaaaa jumpa pun dekat kedai yag jual Dorayaki Doremon .. ssbenarnya ball kaya tapi aku suka panggil makanan tuh kuih Doremon .. kawan die gelakkan kan aku -_- padahal takdaa nak lawak mane pun lahh ..

Aku merengek nak Popcorn pulak sebab nak masuk movie dah kan ? taapppppppppppppppi dia taknak belikan sebab aku bukan makan pun .. dia cakap semua nak tapi bukan makan -_- aku nih kalau cakap nak NAK juga so die belikan juga .. then dah masuk wayang die tengok jegg aku senyum .. die nak tengok aku makan tak popcorn tuh .. hahahaahaha habis jegg movie die terus tanya asal tak makan ? dah cakap kan tak payah  beli ? aku sengeh jegggg mampu ..

Lepas wayang kiteorang terus balik rumah ibu dia dan tiduuuuuuuuuuuuuuuuuuur :)
Goodbye .

 
Segala yang tercatit di atas hak milik kekal Bella of Eybell (",)v