Online Diary Dunie Dolly ♥: Not in mood !

Not in mood !


Ok someone buad mood aku down today . babi kann ? dapat text dari kawan aku . die say handsomee kite kaki game perempuan . apakkkkkkk lahh dashat sangat Eypul kite tukang kaki game .
alahayy , macam child okay -.-' aku tak percaya kau pun
aku lagi percayekan ibiey aku . ok egkau salah orang nak cerita buruk pasal dia . 

before niy aku percaye kan setannn kepala dua neh la buad aku same Eypul gaduh je .
babi yall egkau saje nak rosakkan hubungan aku .
dengki sangat letuhh . dengki sebab jealousss . kan ? kan ?
tak payah sampai nak rosakkan rumahtangge orang . upssss !  >.<
geram kodd asyik nak buruk buruk kan Eypul . if die jahat sekali puun ,
die tak kacau egkau duhhh ! jahat dia aku tahu , so kau tak payah nak jaga tepi kain kiteorang .
stop stop lahh egkau buat cerite bukan bukan .

Tuh jeh nak cerita :D kbaii

 
 
Segala yang tercatit di atas hak milik kekal Bella of Eybell (",)v